درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من و آدرس amirandmahshid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 13592
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

عاشقانه های من
خاطره های عاشقانه من
چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : مهشید       
من زنم، آزادم هنوز نفس میکشم، غریبه نیستم، نفس‌هایم را خفه نکنید، بر سرم حجاب مالکیت ...نکشید، عروسک نیستم... طاقچه‌ای هم نیست که بر سر آن بنشینم که نگاهم کنید... بازی‌های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد... اگر پا به پا نمیایی‌... دست به دستم نکن... دوستم داشته باش برای آنچه که هستم، نه آنچه که تو می خواهی‌.....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: