درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من و آدرس amirandmahshid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 13615
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

عاشقانه های من
خاطره های عاشقانه من
شنبه 28 دی 1392برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : مهشید       
دارم امشب می نویسم که بدونی بی تو تنهام... عزیزم وقتی که نیستی نداره رنگی غزلهام........ .بی تو شعرام طعم مرگن توی غروبی بی ستاره... مشق شبهای سیاهم بی تو میشه پاره پاره....... بی تو جایی واسه من نیست بین این قلبای سنگی.. .اشک یخ بستۀ چشمام عزیزم نداره رنگی... میخوام از تو بنویسم توی این اتاق خالی... توی تنهایی و غربت توی رویای خیالی... میخوام امشب با تو باشم توی این شب ترانه... بگم و از تو بگم باز اینه رسم عاشقانه... هنوزم رو خاک کوچه رد پای عابری هست... دیوارا اون شب می دیدن عهدی که شبونه می بست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: